WuyageminiΛίγη μόνο υπομονή ακόμα...
Γεια σας, αγαπημένοι μου αναγνώστες!
Μόνο μια μέρα ακόμα σχολείο! Προσπαθήστε να καταπνίξετε το συναίσθημα των Χριστουγέννων και, γενικώς, μην το αφήσετε να σας αποσπά από τη μελέτη και τις δραστηριότητες σας - όχι ακόμα, τουλάχιστον!
Υπομονή :)
Και για να σας κεντρίσω το ενδιαφέρον... ο μεγάλος μου διαγωνισμός Miss Santa Doll 2012 ξεκινά σε μόλις λίγες ημέρες... για αυτό μην χάνετε ούτε ένα άρθρο μου!
Φιλάκια
Ευαγγελία

Advertisement
GET TO KNOW OUR STARBLOGGERS
tello Featured post: "Let me introduce myself…"
Vulacano26 Featured post: "CALLIECON 2025 - Q&A WITH VULACANO P3"
midnightmonkey629 Featured post: "Styling 2024 Favorites "
Justanother.20 Featured post: "Lots of Love, Jaya"
cIaudia Featured post: "Styling Jean Paul Gaultier "
FunDemiStardoll25 Featured post: " Embrace the Magic of Stardoll "
allcatsmeow2 Featured post: "Cat-O-Ween Con: Black Widow Edition!"
-sassychic1998 Featured post: "virtual styling 12"
imweirdo Featured post: "My thoughts on a climate crisis"
madmadeleine71 Featured post: "Sauteed Chicken Breast Pan Gravy"



