In het Nederlands
Amber.Stardoll- Vanessa Hudgens always looks awesome! We spotted the little fashionista at the gas station in the greatest outfit ever! Don't you just love love looove the boots? We do! You just keep on impressing us Vanessa! Click on the pic to see more of Vanessa's hot outfit!






Amber.Stardoll- Is it possible to look chic and stylish, in a cast? Well, Jessie J can! She definitely pulls it off! It was at a rehearsal in June that Jessie J fell off the stage and ripped off a ligament in her foot. Jessie was rushed to the hospital got a cast and crutches as a result of the accident. Jessie hasn't let the cast stop her from performing or looking fabulous! We have spotted her on the red carpet, on stage and strolling around making it look like that cast is a fashion accessory! Impressive! Jes is super chic and we have selected our favorite looks on her in a cast, who said crutches and a cast couldn't look totally cool?






Daphne.Stardoll40
We hebben de halve finalisten van Nederland en Vlaanderen de volgende vragen gesteld:
1) Hoe reageerde je toen je hoorde dat je in de halve finale zat voor Miss Stardoll World?
2) Hoe zou je je stijl op Stardoll willen beschrijven?
3) Waarom zou jij Nederland/België moeten vertegenwoordigen in de finale van Miss Stardoll World?
4) Wat raad je andere Nederlandse en Belgische leden aan zodat ook zij volgend jaar in de halve finale kunnen staan?
5) Wat vind je zo leuk op Stardoll?
6) Tot slot, wil je nog iets zeggen tegen degenen die op je stemmen?
Ga verder voor de antwoorden van suusievis
Daphne.Stardoll40
We hebben de halve finalisten van Nederland en Vlaanderen de volgende vragen gesteld:
1) Hoe reageerde je toen je hoorde dat je in de halve finale zat voor Miss Stardoll World?
2) Hoe zou je je stijl op Stardoll willen beschrijven?
3) Waarom zou jij Nederland/België moeten vertegenwoordigen in de finale van Miss Stardoll World?
4) Wat raad je andere Nederlandse en Belgische leden aan zodat ook zij volgend jaar in de halve finale kunnen staan?
5) Wat vind je zo leuk op Stardoll?
6) Tot slot, wil je nog iets zeggen tegen degenen die op je stemmen?
Ga verder voor de antwoorden van Meidenmama
Daphne.Stardoll40
We hebben de halve finalisten van Nederland en Vlaanderen de volgende vragen gesteld:
1) Hoe reageerde je toen je hoorde dat je in de halve finale zat voor Miss Stardoll World?
2) Hoe zou je je stijl op Stardoll willen beschrijven?
3) Waarom zou jij Nederland/België moeten vertegenwoordigen in de finale van Miss Stardoll World?
4) Wat raad je andere Nederlandse en Belgische leden aan zodat ook zij volgend jaar in de halve finale kunnen staan?
5) Wat vind je zo leuk op Stardoll?
6) Tot slot, wil je nog iets zeggen tegen degenen die op je stemmen?
Ga verder voor de antwoorden van love-is-lief
Daphne.Stardoll40
We hebben de halve finalisten van Nederland en Vlaanderen de volgende vragen gesteld:
1) Hoe reageerde je toen je hoorde dat je in de halve finale zat voor Miss Stardoll World?
2) Hoe zou je je stijl op Stardoll willen beschrijven?
3) Waarom zou jij Nederland/België moeten vertegenwoordigen in de finale van Miss Stardoll World?
4) Wat raad je andere Nederlandse en Belgische leden aan zodat ook zij volgend jaar in de halve finale kunnen staan?
5) Wat vind je zo leuk op Stardoll?
6) Tot slot, wil je nog iets zeggen tegen degenen die op je stemmen?
Ga verder voor de antwoorden van OmaF
Daphne.Stardoll40
We hebben de halve finalisten van Nederland en Vlaanderen de volgende vragen gesteld:
1) Hoe reageerde je toen je hoorde dat je in de halve finale zat voor Miss Stardoll World?
2) Hoe zou je je stijl op Stardoll willen beschrijven?
3) Waarom zou jij Nederland/België moeten vertegenwoordigen in de finale van Miss Stardoll World?
4) Wat raad je andere Nederlandse en Belgische leden aan zodat ook zij volgend jaar in de halve finale kunnen staan?
5) Wat vind je zo leuk op Stardoll?
6) Tot slot, wil je nog iets zeggen tegen degenen die op je stemmen?
Ga verder voor de antwoorden van Sorguli
Daphne.Stardoll40
We hebben de halve finalisten van Nederland en Vlaanderen de volgende vragen gesteld:
1) Hoe reageerde je toen je hoorde dat je in de halve finale zat voor Miss Stardoll World?
2) Hoe zou je je stijl op Stardoll willen beschrijven?
3) Waarom zou jij Nederland/België moeten vertegenwoordigen in de finale van Miss Stardoll World?
4) Wat raad je andere Nederlandse en Belgische leden aan zodat ook zij volgend jaar in de halve finale kunnen staan?
5) Wat vind je zo leuk op Stardoll?
6) Tot slot, wil je nog iets zeggen tegen degenen die op je stemmen?
Ga verder voor de antwoorden van _OldPortrait_
Daphne.Stardoll40
We hebben de halve finalisten van Nederland en Vlaanderen de volgende vragen gesteld:
1) Hoe reageerde je toen je hoorde dat je in de halve finale zat voor Miss Stardoll World?
2) Hoe zou je je stijl op Stardoll willen beschrijven?
3) Waarom zou jij Nederland/België moeten vertegenwoordigen in de finale van Miss Stardoll World?
4) Wat raad je andere Nederlandse en Belgische leden aan zodat ook zij volgend jaar in de halve finale kunnen staan?
5) Wat vind je zo leuk op Stardoll?
6) Tot slot, wil je nog iets zeggen tegen degenen die op je stemmen?
Ga verder voor de antwoorden van BabeMisser
Daphne.Stardoll40
We hebben de halve finalisten van Nederland en Vlaanderen de volgende vragen gesteld:
1) Hoe reageerde je toen je hoorde dat je in de halve finale zat voor Miss Stardoll World?
2) Hoe zou je je stijl op Stardoll willen beschrijven?
3) Waarom zou jij Nederland/België moeten vertegenwoordigen in de finale van Miss Stardoll World?
4) Wat raad je andere Nederlandse en Belgische leden aan zodat ook zij volgend jaar in de halve finale kunnen staan?
5) Wat vind je zo leuk op Stardoll?
6) Tot slot, wil je nog iets zeggen tegen degenen die op je stemmen?
Ga verder voor de antwoorden van tiffanymodelxx



